Klanttevredenheidsonderzoek 2015

Vorige maand zijn we druk bezig geweest met het afnemen van onze klanttevredenheidsonderzoeken. Middels dit onderzoek proberen wij inzicht te krijgen in de tevredenheid en verwachtingen van onze klanten met betrekking tot onze dienstverlening. Tevens geven onze klanten ons een cijfer. Naar aanleiding van de feedback kunnen en zullen wij verbeterpunten doorvoeren in 2016. Uiteraard zullen wij in 2016 wederom analyseren of de verbeteringen als positief ervaren zijn.

Van onze klanten hebben we een prachtig cijfer gekregen: een 8.1!

We kregen de volgende positieve feedback:

  • TechnoSelect is een technisch uitzendbureau en dit werkt onderscheidend. Door onze technische achtergrond zijn we in staat om een goede gerichte match te realiseren voor onze klant. Op korte termijn kunnen onze mensen snel en gericht inspringen, maar ook op de langere termijn passen ze bij onze klant.
  • Daarnaast wordt de communicatie en samenwerking als positief ervaren. TechnoSelect hanteert een persoonlijke benadering en denkt mee over klantgerichte oplossingen.
  • De opdrachtgever kan bij TechnoSelect voor meerdere diensten terecht. Zo zijn we gespecialiseerd in uitzending, werving en selectie en detachering. Tegenwoordig kunt u ook bij ons terecht over HR-advies. Door de klanten worden deze extra diensten erg gewaardeerd. TechnoSelect staat altijd voor haar klanten klaar en we merkten bij dit onderzoek dat klanten dit enorm waarderen.
  • TechnoSelect is erg betrokken bij de kandidaat en klant. Er vinden regelmatig contactpunten plaats en we staan altijd open om mee te denken, oplossingen te zoeken en vragen te beantwoorden. TechnoSelect is onderscheidend in het commercieel proces. Zo zijn we aanwezig bij de start van onze kandidaat om klant en kandidaat maximaal te ondersteunen. Vervolgens zullen we iedere vier weken onze kandidaat bezoeken om direct in te kunnen spelen op eventuele op- of aanmerkingen van klant of uitzendkracht.

Ook kwamen een aantal verbeterpunten naar voren die wij op korte termijn door zullen voeren:

  • Onze klanten hebben aangegeven dat ze betere informatie over kandidaten wat betreft de specifieke kennis en persoonlijkheid wenselijk achten. Dit proberen we dan ook door te voeren in 2016. Aangezien we als positieve feedback vaak te horen kregen dat onze aanpak erg persoonlijk is, willen we dit ook doorvoeren in bijvoorbeeld het opstellen van de CV’s en de presentatie van de kandidaat. Op deze manier krijgt de klant een persoonlijk beeld van de uitzendkracht zodat er een weloverwogen keuze gemaakt kan worden wat bij het bedrijf past, niet alleen op professioneel vlak maar ook in teamverband.
  • In 2016 gaan we tevens onderzoeken of het mogelijk is dat we lasvaardigheden zelf kunnen testen door middel van lasproeven. Daarnaast gaan we bekijken wat de mogelijkheden zijn om mensen zelf vakbekwaam op te leiden. Hiermee hopen we nog directer op de vraag van onze klanten in te kunnen springen.

Veel dank aan al onze klanten voor hun medewerking aan dit zeer positieve klantonderzoek!

Wilt u meer weten?